Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Det gick inte att hitta inlägget.
Kontrollera URL:en och försök igen.
Av Hugh Pearson - 28 januari 2017 07:00


                Det finns olika saker som bör göras så att bilen inte bryts ner i ett hörn av en motorväg på en kylig dag.   Vinterdäck: Finns i marknaden idag är däck som är särskilt utformade för att användas på vintern. Dessa ...

Av Hugh Pearson - 20 december 2014 09:56

Snart är det jul och allt som följer med det. Det betyder att vi snart är inne i 2015. Vet inte mycket speciellt som händer 2015, men att ta emot ett nytt år är alltid roligt. Julen är också så klart något att se fram emot, speciellt om man har famil...

Av Hugh Pearson - 20 december 2014 09:22

  Vintern har knappt börjat förrän jag upptäckte att ett av mina vinterdäck var kraftigt skadat. Inte bästa nyheten i början av december när jag hade räknat med att lönen skulle gå till julklappar och inte till ett nytt däck. Som tur var så är inte...

Av Hugh Pearson - 17 april 2014 13:04


Nu känns sommaren väldigt nära och det är inte länge innan sommar värmen kommer igen. Eftersom vintern har varit relativt mild så känns det inte som det var allt för länge sedan vi hade sommar, men ändå så längtar jag efter den. För mig så buntar jag...

Av Hugh Pearson - 20 mars 2014 13:21

Fälgarna har utvecklats en del sedan första bilen hade träfälgar. Efter att stålfälgarna hade introducerats så dominerade de marknaden under lång tid. Sedan kom lättmetallfälgar i aluminium. Aluminium fälgarna var dyrare och ansågs som lyxiga och kun...

Skapa flashcards